loading...
ای موزیک
Ata بازدید : 169 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

سلام

در این پست می خوام آهنگی رو قرار بدم که بعد از سال های زیاد هنوز از یاد نرفته و هنوز مشهور است.

خوب بخاطر خیلی چیز ها برای مثال

صدای خواننده

خوب صدای خواننده سلن دیونه سلن دیون یکی از بهترین پاپ خوان های خارجی

من خیلی آهنگ های سلن دیون رو دوست دارم.

حالا بگذریم این آهنگ رو سلن دیون برای مردمی که تایتانیک حتما فیلمش رو دیدید یا حتما شنیدید خوانده که در دریا غرق شدند.

این آهنگ بسیار زیباست من عطا به شخصه خودم با این آهنگ خیلی حال می کنم.

لینک دانلود در دامه مطلب هست.

نظر هم یادتون نره.

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 3,458
  • بازدید کلی : 27,012
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

  • کد نمایش افراد آنلاین